Nové trendy v oblasti in-store komunikace – Karolína Pavlicová
Karolína Pavlicová
Bachelor's thesis
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
New trends in in-store communication field
Anotácia:
PAVLICOVÁ, Karolína. Nové trendy v oblasti in-store komunikace. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015.Bakalářská práce se zabývá in-store komunikací v místě prodeje. Zjišťuje a popisuje účinnost POP nástrojů na trhu. Dále identifikuje nejnovější POP nástroje a shop-in-shop služeb poskytovaných firmou DEKOR s. r. o. Na základě současného stavu na trhu představuje nové trendy v oblasti …viacAbstract:
PAVLICOVÁ, Karolína. New trends in in-store communication field. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2015.This Bachelor thesis concerns in-store communication in the point of sale. Thesis analy-zes and describes efficiency of POP tools on the market. Moreover, thesis identifies the newest POP tools and shop-in-shop services provided by company DEKOR s. r. o. Based on a current condition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler
- Oponent: Jakub Straka, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva