Vliv zahraniční praxe na životní dráhu studentů oboru Sociální a humanitární práce – Tereza Pospíšilová
Tereza Pospíšilová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv zahraniční praxe na životní dráhu studentů oboru Sociální a humanitární práce
Anotace:
Absolventská práce se zabývá tématem vlivu zahraniční praxe na životní dráhu studentů CARITAS – Vyšší odborné školy sociální Olomouc, oboru Sociální a humanitární pomoc. Zaměřuje se na to, jaký přínos absolvované zkušenosti absolventi vnímají a jakým směrem je tato zkušenost posunula v profesním, ale i osobním životě. V teoretické části specifikuji sociální a humanitární práci společně s profesí sociálního …víceAbstract:
The graduation thesis deals with the influence of practical training abroad on the career path of students of the study programme Social and humanitarian work at Caritas College Olomouc. It focuses on what graduates perceive as the befit of the completed experience and in which direction this experience has moved them in their professional and personal life. In the theoretical part, social and humanitarian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.caritas-vos.cz/th/kxs4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Jurníčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Štěpán Žáček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální a humanitární práce
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Komparace studia ortoptiky v České republice a v zahraničí
Sabina Olšarová -
Praktické vzdělávání v oblasti vyhledávání a zajištění majetku v trestním řízení
Tomáš Vohník -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Polytechnické vzdělávání v předškolním věku v souladu s rytmem roku v přírodě
Kateřina BAŘINOVÁ -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Jak zaměstnanci sociálních služeb, kteří pracují s duševně nemocnými v Olomouckém kraji, hodnotí využitelnost vzdělávání v dluhovém poradenství v praxi
Ivana VYLEŤALOVÁ