Konkurenceschopnost vybraného podniku – Bc. Veronika Jahodová
Bc. Veronika Jahodová
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost vybraného podniku
The competitiveness of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění, jaké postavení má na trhu firma Emco, s.r.o. a jaká je její konkurenceschopnost. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se především podniku a jeho okolí, významu slova konkurence a také jsou zde podrobně vysvětleny jednotlivé analýzy související s konkurenceschopností podniku. Všechny …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on finding out what the status is on the market, the company Emco Ltd. and what is its competitiveness. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts related to the particular company and its surroundings, the meaning of the word competition, and are explained in detail the various analyzes related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/j7qiz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Ocenění společnosti The Boeing Company
Martin Stibor -
Optimalizace portfolia služeb ve firmě Spirit Company.
Markéta Horejšová -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Zhilan Xie -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Peško