Martina Kopová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie značky Garden Gourmet
Marketing strategy of Garden Gourmet
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii značky Garden Gourmet. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající strategii značky a navhnout patřičné kroky, které by měly zlepšit povědomí o značce. Teoretická část práce tvoří základ pro praktickou část, zabývající se situační analýzou, marketing mixem značky a SWOT analýzou. Součástí práce je také vlastní marketingový výzkum, který poskytl …moreAbstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Garden Gourmet. The main aim of this thesis is to assess the current marketing strategy and suggest appropriate measures that should raise awareness of this brand. The theoretical part forms the basis for the practical part, that covers situation analysis, marketing mix of the brand, and SWOT analysis. Furthermore, this thesis contains a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79387
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova