Porovnanie správania spotrebiteľov pri nákupe športovej výbavy v e-shopoch a kamenných obchodoch – Barbora Marečková
Barbora Marečková
Bakalářská práce
Porovnanie správania spotrebiteľov pri nákupe športovej výbavy v e-shopoch a kamenných obchodoch
Porovnání chování spotřebitelů při nákupu sportovní výbavy v e-shopech a kamenných obchodech
Anotace:
Tato bakalářská práce přináší informace o chování spotřebitelů při využívání nové formy způsobu nakupování: nakupování v e-shopech, v porovnání s nakupováním v kamenných obchodech. Informace jsou dále porovnávány mezi obyvateli České a Slovenské republiky. V práci se zaměřuji na produktovou kategorii sportovní výbavy, analyzovány jsou obchody Rock point, Hervis Sport, Exisport, Belda Sport, A3 Sport …víceAbstract:
This bachelor thesis brings information about consumer behaviour related to the new way of shopping - i.e. shopping in e-shops, with the aim of comparing e-shopping with shopping in brick-and-mortar stores. This thesis further compares consumer behaviour between the residents of Czech Republic and Slovakia. In the thesis The principal focus of this analysis is on the product category of sport equipment …víceAbstract:
Táto bakalárska práca prináša informácie o správaní spotrebiteľov pri využívaní novej formy spôsobu nakupovania: nakupovania v e-shopoch, v porovnaní s nakupovaním v kamenných obchodoch. Informácie sú ďalej porovnávané medzi obyvateľmi Českej a Slovenskej republiky. V práci sa zameriavam na produktovú kategóriu športovej výbavy, analyzované sú obchody Rock point, Hervis Sport, Exisport, Belda Sport …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Peter Škvarka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výskum obchodného centra
Mária Kramárová -
Marketingový výzkum v IT odvětví
Monika Fonferová