Analýza marketingového makroprostředí podniku – Eliška DOLEŽALOVÁ
Eliška DOLEŽALOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového makroprostředí podniku
Analysis of macro environment background of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis, entitled "Analysis of macro environment background of selected company", is to find out what factors have effect on the selected category of goods and sum up their rate and importance. The first part of the thesis contains literature research. Analysis of marketing macro environment, its evaluation and suggestions based on the obtained information are situated in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEŽALOVÁ, Eliška. Analýza marketingového makroprostředí podniku. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Ekonomické a právní aspekty existence obcí s důrazem na roli a koncepci pozemkového vlastnictví
Lumír Fojtík -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vzťah nezávislosti a zodpovednosti centrálnych bánk na príklade FEDu a ČNB
Patrícia Eva Gajdošová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Podnikatelské prostředí Ruské federace a mezinárodní obchod
Andrej Kašpur -
Mezo a makroprostředí poskytovatelů elektronických výrobních služeb (EMS)
Petr Horák
Název
Vložil
Vloženo
Práva