Spotřebitelské vnímání antropomorfizovaných obalů produktů – Jennifer Kozelková
Jennifer Kozelková
Diplomová práce
Spotřebitelské vnímání antropomorfizovaných obalů produktů
Consumer perception of anthropomorphized product packaging
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání antropomorfizovaných a neantropomorfizovaných obalů produktů v závislosti na pohlaví respondentů. Vzhledem k stanovenému cíli byly formulovány odpovídající výzkumné otázky. K naplnění stanoveného cíle byl využit eye trackingový výzkum, brand recall výzkum a dotazník v podobě sémantického diferenciálu. Produkty byly vybrány …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to determine the differences in visual attention and perception of anthropomorphized and non-anthropomorphized product packaging depending on the gender of the respondents. With regard to the set goal, corresponding research questions were formulated. Eye tracking research, brand recall research and a questionnaire in the form of a semantic differential were used to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková