Event marketing v e-shopu SportObchod.cz – Šárka Libenská
Šárka Libenská
Bakalářská práce
Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
The Event Marketing in an e-shop SportObchod.cz
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití …víceAbstract:
The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi- ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo- cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra- ting tools in this business sector, and to use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Libenská, Šárka. Event marketing v e-shopu SportObchod.cz. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč