Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně – Adéla Joštová
Adéla Joštová
Bakalářská práce
Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně
Proposal of strategy for increasing the attendance of the Czech insurance company branch office located in the IBC center in Brno
Anotace:
Joštová, A., Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie, pomocí které je možné docílit vyšší návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně. K analýze současné situace byly provedeny dva marketingové výzkumy a mystery shopping v konkurenčních …víceAbstract:
Joštová, A., Proposal of strategy for increasing the attendance of the Czech insurance company branch office located in the IBC center in Brno. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.The Bachelor thesis focuses on a suggestion of the strategy which will help to increase the attendance of the Czech insurance company branch office located in the IBC center in Brno. There were done two marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Vencourová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOŠTOVÁ, Adéla. \textit{Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v~IBC centru v~Brně}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5yctzi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Economic analysis of Nepal Oil Corporation
SARASWATI DAHAL -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra