Pedagogika volného času - animace nebo manipulace? – Bc. Veronika ŠŤASTNÁ
Bc. Veronika ŠŤASTNÁ
Diplomová práce
Pedagogika volného času - animace nebo manipulace?
Leisure Education - animation or manipulation?
Anotace:
Diplomová práce se snaží zjistit, zda je v pedagogice volného času využíváno pouze animačních technik, nebo je, stejně jako všechny oblasti našeho života, zasažena manipulací. Pro objektivní odpověď bylo zapotřebí jasně definovat manipulaci, její různé formy a poté i pojmy, které s manipulací přímo souvisí nebo ji naopak mají vylučovat. Jednalo se především o autoritu, svobodu, moc a hromadné chování …víceAbstract:
The dissertation is trying to find out, if there are used only animation technics in the leisure education, or if it is affected with manipulation as all other parts of our life. For the objective answer there was a need to define clearly the manipulation, it´s various forms and then also concepts, which are directly connected with manipulation or on the contrary they should exclude it. It was primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2013
Zveřejnit od: 6. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Kaplánek, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Veronika. Pedagogika volného času - animace nebo manipulace?. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Motivační faktory při výběru studijních oborů Speciální pedagogika a Rehabilitační-psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Šárka MEDOVÁ -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogika volného času jako prostředek k rozvoji digitálních kompetencí
Patrik SLEZÁK -
Subjektivní zkušenost studentů oboru Pedagogika volného času na TF JU se syndromem vyhoření
Lucie LÍVANSKÁ -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Marcela KOPŘIVOVÁ -
Lesní pedagogika
Jiří Čech -
Pedagogika volného času v prostorách kostela sv. Mořice na Mouřenci u Annína
Jana KADLECOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva