Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie – Bc. Eva Švecová
Bc. Eva Švecová
Diplomová práce
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Green marketing in garment industry and its influence on the customer decision-making
Abstract:
The diploma thesis offers a view of the use of green marketing by online stores and also a view of consumers opinions on green marketing companies and their purchasing decisions about the purchase of sustainable fashion. The work describes the creation of a sales category with sustainable fashion of two selected online stores Freshlabels and Footshop. The use of green marketing of both companies is …víceAbstract:
Diplomová práca ponúka pohľad na využívanie zeleného marketingu zo strany internetových obchodov a taktiež pohľad na názory spotrebiteľov na zelený marketing spoločností a ich nákupné rozhodovanie o nákupe udržateľnej módy. V práci je opísaná tvorba predajnej kategórie s udržateľnou módou dvoch vybraných internetových obchodov Freshlabels a Footshop. Využívanie zeleného marketingu oboch spoločností …víceKlíčová slova
Zelený marketing ekologický marketing cirkulárna ekonomika udržateľná móda ekologická móda odevný priemysel módny priemysel greenwashing spotrebiteľské chovanie internetový obchod e-commerce spoločnosť green marketing ecological marketing marketing circular economy sustainable fashion ecological fashion clothing industry fashion industry consumer behavior e-commerce company.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h3b2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
Nomin BATSUURI -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu
Karolína Kociánová -
Projekt implementace e-commerce řešení ve společnosti ELPOS Josef Tkadlec s.r.o.
Josef TKADLEC -
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
Francesco Antinucci