B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise – Bc. Valeriia Stakhovska
Bc. Valeriia Stakhovska
Diplomová práce
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology Enterprise
Anotace:
Cílem daného výzkumu je vypracování strategie digitálního marketingu pro B2B společnost, která působí na globálním trhu IT poradenských služeb. Hlavní náplní práce je vedení digitálních transformací pro B2B klienty integrací main-streamového IT a nasazením digitálních řešení v měřítku, aby se dosáhlo lepších obchodních výsledků. Teoretická část Vypracovat literární rešerši týkající se konceptů digitálního …víceAbstract:
The aim of the given project is developing of the digital marketing strategy for B2B company that operates in the global market of IT consulting services. The main scope of work is developing a B2B digital marketing strategy using strategical marketing tools and effective digital advertising platforms to increase global brand awareness. The theoretical part Elaborate a literature review concerning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stakhovska, Valeriia. B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
Nikola Černá -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Libor Osouch -
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Yana Prymak -
Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C
Zdeněk Medřický -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná