Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company – Patrícia Šulíková
Patrícia Šulíková
Diplomová práce
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření komunikační strategie k otevření internetového obchodu, prodávajícímu vodárenský, topenářský a plynárenský sortiment. Strategie je založená na výzkumu chování zákazníků a jejich přijetí nových technologií. Primární kvantitativní výzkum byl proveden formou dotazníku, na který odpovědělo osmdesát stávajících zákazníků zkoumané společnosti. Výsledná data byla analyzována …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to create marketing communication strategy for an online storelaunch operating in sanitary, heating and plumbing (SHP) retail based on a study of thebehaviour and technology acceptance of their customers. Primary quantitative research wasconducted in form of a survey and 80 responses from current customers of case company wereobtained. The data were analysed descriptively …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Olli Kuivalainen
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULÍKOVÁ, Patrícia. \textit{Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a~small Slovak company}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5zvvpn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák