Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce – Mgr. Radka Horáková, Ph.D.
Mgr. Radka Horáková, Ph.D.
Advanced ('rigorózní') thesis
Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce
Terminology of special education in sign language
Abstract:
Horáková, Radka: Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce, rigorózní práce, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno, 2006, s. 134 Předkládaná rigorózní práce analyzuje problematiku péče o sluchově postižené, jejich edukaci a především specifika komunikačních forem osob s tímto postižením. Práce je členěna na teoretickou a výzkumnou část a je rozložena do pěti kapitol. Jejím cílem …moreAbstract:
Presented thesis analyses the problematics of the care for hearing disabled persons, their education and, primarily, the specifics of forms of their communication. This work is divided into two parts: theoretical and research, and sectioned into five chapters. Its goal is to outline communication barriers a hearing disabled individual has to overcome every day.Keywords
Klíčová slova speciální pedagogika poruchy sluchu organizace péče o sluchově postižené psychické zvláštnosti osob se sluchovým postižením výchovný a vzdělávací proces u sluchově postižených podmínky pro integraci metody práce rozvoj slovní zásoby přehled komunikačních forem znakový jazyk tlumočení znakového jazyka
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/adldq/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2006
- Supervisor: neuvádí se
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Edukační proces u pacienta s implantátem bonebridge
Jitka Jakubcová -
Vliv odhalení sluchového postižení u dítěte předškolního věku na výchovně vzdělávací proces
Eva Poskočilová -
Adaptační procesy rodin po diagnóze sluchového postižení u dítěte
Alice Straková