Psychologické aspekty zavádění inovací v pojišťovacích službách – Bc. Barbora Nykodýmová
Bc. Barbora Nykodýmová
Bakalářská práce
Psychologické aspekty zavádění inovací v pojišťovacích službách
Psychological Aspects of Innovation Launch in Insurance Services
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku vlivu psychologických aspektů v segmentu služeb a jejich inovací. Téma služeb je zde probráno z několika hledisek – diference oproti marketingu výrobků, významu inovací ve službách a možnosti využití psychologie v tomto sektoru. Na teoretickou bázi popisující tyto aspekty navazuje analýza marketingové kampaně produktové inovace od České pojišťovny - 1. Povinné ručení …víceAbstract:
The thesis is oriented on the issues concerning the impact of psychological aspect in services and their innovations. The topic of services is discussed from several angles – differentiation from marketing of goods, meaning of innovations in services and possibilities of usage of psychology in this sector. There is a marketing campaign analysis of product innovation - 1st Compulsory Insurance without …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketing služeb služba inovace služeb psychologický aspekt lidský faktor marketingová kampaň pojištění potřeba bezpečí a jistoty Česká pojišťovna povinné ručení inovace podnikové identity symbol pomoci Marketing in services service service innovation psychological aspect human factor marketing campaign need for safety and certainty Czech Insurance Company liability insurance corporate identity innovation help symbol
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s1fv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity dětského kadeřnictví
Aneta Botková