Bc. Barbora Nykodýmová

Bakalářská práce

Psychologické aspekty zavádění inovací v pojišťovacích službách

Psychological Aspects of Innovation Launch in Insurance Services
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku vlivu psychologických aspektů v segmentu služeb a jejich inovací. Téma služeb je zde probráno z několika hledisek – diference oproti marketingu výrobků, významu inovací ve službách a možnosti využití psychologie v tomto sektoru. Na teoretickou bázi popisující tyto aspekty navazuje analýza marketingové kampaně produktové inovace od České pojišťovny - 1. Povinné ručení …více
Abstract:
The thesis is oriented on the issues concerning the impact of psychological aspect in services and their innovations. The topic of services is discussed from several angles – differentiation from marketing of goods, meaning of innovations in services and possibilities of usage of psychology in this sector. There is a marketing campaign analysis of product innovation - 1st Compulsory Insurance without …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace