Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR – Veronika Plačková
Veronika Plačková
Bakalářská práce
Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR
Utilizing short-form videos in marketing communication with applicants for bachelor's studies in the Czech Republic
Anotace:
Formát krátkých videí otvírá marketérům nové možnosti komunikace, a to zejména s mladými lidmi. Z toho důvodu mohou mít krátká videa velký potenciál pro komunikaci vysokých škol s uchazeči. Bakalářská práce má za cíl zhodnotit stav a možnosti využití formátu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci vysokých škol cílené na uchazeče o bakalářské studijní programy v České republice …víceAbstract:
The short-form videos present new communication opportunities for marketers, particularly with young audiences, making them potentially effective for universities to engage applicants. The bachelor's thesis aims to assess the current state and utilization possibilities of short-form videos on social media in the marketing communication of universities targeting applicants for bachelor's degree programs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Denisa Chudějová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová