Veronika Plačková

Bakalářská práce

Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR

Utilizing short-form videos in marketing communication with applicants for bachelor's studies in the Czech Republic
Anotace:
Formát krátkých videí otvírá marketérům nové možnosti komunikace, a to zejména s mladými lidmi. Z toho důvodu mohou mít krátká videa velký potenciál pro komunikaci vysokých škol s uchazeči. Bakalářská práce má za cíl zhodnotit stav a možnosti využití formátu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci vysokých škol cílené na uchazeče o bakalářské studijní programy v České republice …více
Abstract:
The short-form videos present new communication opportunities for marketers, particularly with young audiences, making them potentially effective for universities to engage applicants. The bachelor's thesis aims to assess the current state and utilization possibilities of short-form videos on social media in the marketing communication of universities targeting applicants for bachelor's degree programs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Denisa Chudějová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93488