Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů – Bc. Veronika Jaroščáková
Bc. Veronika Jaroščáková
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů
Children with Visual Impairment and Their Inclusive Education as Viewed by Teachers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vy-mezuje pojmy, jako jsou zrakové postižení a jejich klasifikace či možnosti kompenzace zrakové vady. Dále se zabývá inkluzivním vzděláváním jako takovým. V poslední kapitole se věnuje osobě učitele působícího v pedagogickém procesu …moreAbstract:
This thesis focuses on inclusive education of visually impaired students as viewed by tea-chers. It consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with con-cepts such as impaired sight and its forms and possible ways of compensating for particular sight problems. It also explores inclusive education as such. The last chapter deals with teachers educating someone who is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠČÁKOVÁ, Veronika. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2020. Available from: https://theses.cz/id/617eic/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jaroščáková, Veronika. Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Pohled učitele na zařazení dvouletého dítěte do předškolní instituce
Aneta Kuzmová -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Pohled učitelů na spolupráci s vietnamskými a ukrajinskými rodinami
Nina Kravčenková -
Pohled učitelů na techniky k řízení kázně ve školní třídě
Ladislav Nagy -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Pohled rodičů a učitelek na dvouleté děti v MŠ
Tereza Hlaváčková -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová