Beáta Bařáková

Bakalářská práce

Reklama z pohledu spotřebitele

Advertising from the Point of View of the Customer
Anotace:
Reklama z pohledu spotřebiteleBeáta BařákováBakalářská práce je zaměřena na působení reklamy na spotřebitele. Cílem bylo zjištění názorů na reklamu ve Zlínském kraji. Informace byly získány pomocí dotazníku. První kapitola je věnována komunikaci, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům, tzn. reklamě, osobnímu prodeji, podpoře prodeje, práci s veřejností, přímému marketingu a sponzoringu. Je zaměřena na …více
Abstract:
Advertising from a consumer perspectiveBachelor thesis focuses on the effects of advertising on consumers. The aim was to find opinions of advertising in the Zlin region. Information was collected through a questionnaire.The first chapter is devoted to communication, the communication mix and its tools, ie. advertising, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing and sponsorships …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Anna Oplatková
  • Oponent: Elen Pešková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava