Beáta Bařáková
Bakalářská práce
Reklama z pohledu spotřebitele
Advertising from the Point of View of the Customer
Anotace:
Reklama z pohledu spotřebiteleBeáta BařákováBakalářská práce je zaměřena na působení reklamy na spotřebitele. Cílem bylo zjištění názorů na reklamu ve Zlínském kraji. Informace byly získány pomocí dotazníku. První kapitola je věnována komunikaci, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům, tzn. reklamě, osobnímu prodeji, podpoře prodeje, práci s veřejností, přímému marketingu a sponzoringu. Je zaměřena na …víceAbstract:
Advertising from a consumer perspectiveBachelor thesis focuses on the effects of advertising on consumers. The aim was to find opinions of advertising in the Zlin region. Information was collected through a questionnaire.The first chapter is devoted to communication, the communication mix and its tools, ie. advertising, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing and sponsorships …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80628
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Anna Oplatková
- Oponent: Elen Pešková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Aida Khadzhibiekova -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová