Petr Gola
Bachelor's thesis
Crowdfunding jako cesta k realizaci projektů
Crowdfunding as a way to carry out projects
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o crowdfundingu odměnového typu z pohledu žadatele o finanční prostředky. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na vymezení samotného pojmu, jeho zasazení do historického kontextu a demonstraci významu crowdfundingu na světovém, evropském a českém trhu. Druhá kapitola popisuje jednotlivé náležitosti crowdfundingového projektu, přičemž …moreAbstract:
Bachelor's thesis deals with the reward-based crowdfunding from the point of view of a fundraiser. Theoretical part is divided into two chapters. The first chapter is focused on defining the term crowdfunding, putting it into historical context and demonstrating its importance on the global, European and Czech markets. The second chapter describes particular requirements of a crowdfunding project based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71790
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář