Crowdfunding jako cesta k realizaci projektů – Petr Gola
Petr Gola
Bakalářská práce
Crowdfunding jako cesta k realizaci projektů
Crowdfunding as a way to carry out projects
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o crowdfundingu odměnového typu z pohledu žadatele o finanční prostředky. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na vymezení samotného pojmu, jeho zasazení do historického kontextu a demonstraci významu crowdfundingu na světovém, evropském a českém trhu. Druhá kapitola popisuje jednotlivé náležitosti crowdfundingového projektu, přičemž …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with the reward-based crowdfunding from the point of view of a fundraiser. Theoretical part is divided into two chapters. The first chapter is focused on defining the term crowdfunding, putting it into historical context and demonstrating its importance on the global, European and Czech markets. The second chapter describes particular requirements of a crowdfunding project based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář