Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím – Bc. Jana MATĚJKOVÁ
Bc. Jana MATĚJKOVÁ
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Typology of consumers
Anotace:
Cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat a popsat hlavní segmenty a jednotlivé typy zákazníků uvedených drogistických řetězců na základě jejich identity a spotřebního chování a následně uvést návrhy a doporučení pro drogistické řetězce. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje literárnímu přehledu, který byl zpracován na základě …víceAbstract:
The aim of this work was to identify and describe the main segments and individual types of customers of the drugstore chains on the basis of their identity and consumption behaviour and subsequently to make suggestions and recommendations for drugstore chains. The whole thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the thesis is devoted to the literature review …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavol Kita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJKOVÁ, Jana. Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Vliv psychologických cen na nákupní chování spotřebitelů na trhu drogistického zboží do 100 Kč
Daniel Řezníček -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Optimalizace struktury prodejního týmu firmy na trhu drogistického zboží
Radka Ratajová -
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Kateřina Půčková -
Analýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Pavelková -
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Vladimír Vala -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva