Franchising v oblasti vzdělávání dětí – Bc. Lucie Nespěšná
Bc. Lucie Nespěšná
Master's thesis
Franchising v oblasti vzdělávání dětí
Franchising in the field of child education
Anotácia:
Diplomová práce Franchising v oblasti vzdělávání dětí se zaměřuje na analýzu současného stavu franchisingových sítí Hocus a Lotus a TrdloHrátky, které se nachází ve vybrané oblasti vzdělávání v České republice. Prostřednictvím dotazování franchisantů uvnitř franchisingových sítí, informací od franchisorek a externích dotazníkových šetření zaměřených na potenciální franchisanty dochází k identifikaci …viacAbstract:
The diploma thesis Franchising in the field of child education focuses on the analysis of the franchising networks Hocus and Lotus and TrdloHratky, which are part of the selected field of education in the Czech Republic. The difficulties concerning with these franchises are identified through the franchisees interviewing within franchising networks, additional information provided by licensors, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/muf96/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Lenka Janošová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Renaissance theatre in England and its comparison with the theatre in the Czech Lands in the Renaissance period
Lucie Pupalová -
Sekty v České republice a obecné povědomí o nich
Martin Berčík -
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková