The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o. – Tereza Matůšů
Tereza Matůšů
Bakalářská práce
The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
Abstract:
In my bachelor thesis I am dealing with the Internet marketing. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. In the theoretical part I examine Internet marketing into more details, also solve the question of SEO optimization and e-shops. In the analytical part I deal with the company SOS electronic s.r.o.Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám internetovým marketingem. Má práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části blíže rozebírám internetový marketing jako takový, řeším také otázku SEO optimalizace a internetových obchodů. V analytické části se zabývám organizací SOS electronic s.r.o.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Čada
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matůšů, Tereza. The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Roman BAŤA -
Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o.
Radim BUVALA -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Kateřina Štěrbová -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Psychologické působení bez osobního kontaktu (telefon, tisk, rozhlas, TV, internet, "on-line testování")
Jakub Tichý -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
Právní a etické aspekty přebírání mediálních obsahů v on-line médiích
Lucie Semelová