The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o. – Tereza Matůšů
Tereza Matůšů
Bachelor's thesis
The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
Abstract:
In my bachelor thesis I am dealing with the Internet marketing. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. In the theoretical part I examine Internet marketing into more details, also solve the question of SEO optimization and e-shops. In the analytical part I deal with the company SOS electronic s.r.o.Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám internetovým marketingem. Má práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části blíže rozebírám internetový marketing jako takový, řeším také otázku SEO optimalizace a internetových obchodů. V analytické části se zabývám organizací SOS electronic s.r.o.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Matůšů, Tereza. The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Roman BAŤA -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Kateřina Štěrbová -
Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)
Patrik Sedláček -
Marketingová strategie internetového obchodu
Adéla Dvořáková -
Psychologické působení bez osobního kontaktu (telefon, tisk, rozhlas, TV, internet, "on-line testování")
Jakub Tichý -
Právní a etické aspekty přebírání mediálních obsahů v on-line médiích
Lucie Semelová -
On-line dětská pornografie
Jakub Tuček