The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o. – Tereza Matůšů
Tereza Matůšů
Bachelor's thesis
The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
Abstract:
In my bachelor thesis I am dealing with the Internet marketing. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. In the theoretical part I examine Internet marketing into more details, also solve the question of SEO optimization and e-shops. In the analytical part I deal with the company SOS electronic s.r.o.Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám internetovým marketingem. Má práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části blíže rozebírám internetový marketing jako takový, řeším také otázku SEO optimalizace a internetových obchodů. V analytické části se zabývám organizací SOS electronic s.r.o.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matůšů, Tereza. The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Roman BAŤA -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Kateřina Štěrbová -
Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)
Patrik Sedláček -
Marketingová strategie internetového obchodu
Adéla Dvořáková -
Psychologické působení bez osobního kontaktu (telefon, tisk, rozhlas, TV, internet, "on-line testování")
Jakub Tichý -
Právní a etické aspekty přebírání mediálních obsahů v on-line médiích
Lucie Semelová -
On-line dětská pornografie
Jakub Tuček