Tereza Matůšů

Bachelor's thesis

The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.

The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.
Abstract:
In my bachelor thesis I am dealing with the Internet marketing. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. In the theoretical part I examine Internet marketing into more details, also solve the question of SEO optimization and e-shops. In the analytical part I deal with the company SOS electronic s.r.o.
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám internetovým marketingem. Má práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části blíže rozebírám internetový marketing jako takový, řeším také otázku SEO optimalizace a internetových obchodů. V analytické části se zabývám organizací SOS electronic s.r.o.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Čada

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Matůšů, Tereza. The Internet Marketing Strategy of SOS electronic s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe