Vít VESELÝ
Master's thesis
Účinnost reedukace dyslexie na 1. stupni ZŠ
Efficiency of dyslexia reeducation at primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení, zejména pak reedukací dyslexie u žáků 1. stupně ZŠ. Práce se dělí na čtyři části, z nichž první je zaměřena na obecnou problematiku specifických poruch učení. Druhá a třetí část se zabývá dyslexií, její nápravou a reedukací. Čtvrtá část se zabývá sledováním účinnosti reedukačních metod a pomůcek, použitých u žáků prvního stupně ZŠ. Tato část je …moreAbstract:
The diploma thesis deals with specific learning difficulties, especially re-education of pupils with dyslexia at the primary school. The diploma thesis is divided into the four parts. The first part is generally focused on problematic of specific learning difficulties. The second and the third one deal with dyslexia, its remedy and the methods of re-education. The fourth part is practical. It deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÝ, Vít. Účinnost reedukace dyslexie na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Edukativně stimulační a reedukační metody u žáků s SPU na 1. stupni základní školy
Eva Vážná -
Metody reedukace sluchového vnímání dětí předškolního věku
Tereza VYLETĚLKOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19
Veronika VYKOPALOVÁ -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights