Analýza známosti produktu (teplovodní krbová vložka) – Dana KRSKOVÁ
Dana KRSKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza známosti produktu (teplovodní krbová vložka)
Analysis of product knowledge (hot fireplace insert)
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu známosti produktu (teplovodní krbová vložka). Je rozdělena do šesti kapitol, které pojednávají o teplovodních krbo-vých vložkách, marketingu, analýze makroprostředí a konkrétního trhu. Po-slední kapitola se zabývá průzkumným šetřením. Zahrnuje přípravu a realizaci průzkumu včetně závěrů a doporučení pro výrobce a prodejce. Součástí této práce je i didaktická analýza …víceAbstract:
This labour on the analysis of product knowledge (warm fireplace insert). It is divided into six chapters, which deal with the hot fireplace inserts, marketing, analysis of macro and specific market. The last chapter deals with the reconnaissance survey. Includes preparation and implementation of the survey, including conclusions and recommendations for producers and sellers. Part of this work is a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Dr.Ing. Hana Svobodová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRSKOVÁ, Dana. Analýza známosti produktu (teplovodní krbová vložka). Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Teplovodní krbová vložka
Jiří Kárl -
Zapojení teplovodní krbové vložky v systému vytápění RD
Michal Synek -
Teplovodní výměník pro krbovou vložku
Petr Kněžínek -
Automatická regulace pro teplovodní a teplovzdušné krbové vložky
Miroslav Hofman -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Marketing sociálních medií pro produkt Kliklap
Lucie Ramplová -
Strategický marketing - zavedení nových produktů na trh
Olga Pospíšilová -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková