Language of Cosmetic Advertising: Discourse analysis – Mgr. Pavla Kostková
Mgr. Pavla Kostková
Bakalářská práce
Language of Cosmetic Advertising: Discourse analysis
Language of Cosmetic Advertising: Discourse analysis
Anotace:
Anotace Bakalářská práce Language of advertising: Discourse analysing rozebírá jazyk, který reklama používá ke sdělování záměrů a informací. Tato práce je zaměřena na rozbor reklam kosmetických výrobků, zejména rtěnek. Cílem této práce je zjistit jaké přesvědčovací prostředky působí na zákazníka, jakými gramatickými prostředky jazyk operuje a do jaké míry se reklamy liší.Abstract:
Diploma thesis Language of cosmetic advertising: Discourse analysing deals with language used in advertising as a means of messages all advertisements are carrying in. This thesis is going to analyse advertisements specialized on cosmetic products, mostly on lipsticks. The purpose of this study is to try to discover what tools make people buy promoted products, what grammar structures are used, how …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tw1re/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA -
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Simona VERNEROVÁ -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková