Symptomy ADHD v mladším školním věku – Helena DANÍČKOVÁ
Helena DANÍČKOVÁ
Master's thesis
Symptomy ADHD v mladším školním věku
ADHD symptoms at a younger age
Anotácia:
Tématem diplomové práce je problematika poruchy ADHD a její vymezení v období, kdy žáci vstupují do školního prostředí. Cílem teoretické části bylo vymezení pojmu ADHD, příčiny vzniku a diagnostika. Součástí jsou rozpracované symptomy, které provází poruchu a další SPU a chování. Zpracována byla následná terapie ve školním a rodinném prostředí. V praktické části bylo cílem posouzení poruchy ADHD ze …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of ADHD and its definition in a period when pupils enter the school environment. The aim of the theoretical part was the definition of ADHD, causes and diagnosis. Part of it are developed symptoms that accompany the disorder and other SPU and behavior. Sequential therapy was prepared in the school and family environment. The main goal was to assessing ADHD from teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zverejniť od: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedúci: Mgr. Kateřina Šámalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DANÍČKOVÁ, Helena. Symptomy ADHD v mladším školním věku. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Terapie u dětí s ADHD
Zdeňka KRŮTOVÁ -
Porovnání úrovně čtení anglického textu u dětí se SPU a bez SPU
Tereza KUČEROVÁ -
Integrace žáka se SPU do vzdělávání v ZŠ Křivoklát
Edita Štillerová -
Didaktické náměty do pracovních činností pro žáky s SPU na prvním stupni základní školy
Zuzana Greiplová -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Sebepojetí žáka s SPU na prvním stupni ZŠ
Karolína Hlavatá -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Analýza využití učebních textů ve vzdělávací oblasti jazyk a jazyková komunikace žáků s SPU
Lucie Smejkalová