An exploration of human and social capital of entrepreneurs based on their LinkedIn profile – Rivera Rodrigo
Rivera Rodrigo
Diplomová práce
An exploration of human and social capital of entrepreneurs based on their LinkedIn profile
An exploration of human and social capital of entrepreneurs based on their LinkedIn profile
Anotace:
The aim of this study is to contribute to a better understanding to the field of entrepreneurship by focusing on the dimension of Internet entrepreneurship. This research shows that there has not been enough academic research in this subfield and in the role that online social networks have in the human and social capital of Internet entrepreneurs. This study innovates by combining a multidisciplary …víceAbstract:
The aim of this study is to contribute to a better understanding to the field of entrepreneurship by focusing on the dimension of Internet entrepreneurship. This research shows that there has not been enough academic research in this subfield and in the role that online social networks have in the human and social capital of Internet entrepreneurs. This study innovates by combining a multidisciplary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2014
- Vedoucí: Martin Lukeš
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Privacy Attitudes and Behavior in Online Social Networks
Elizaveta Alisa Kalinina -
Code-mixing in online social networks
Tereza Indrová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Online socialní sítě a sociální kapital: Facebook a LinkedIn
Jan Bauer