Vliv fyzické aktivity na posturální stabilitu dětí mladšího školního věku – Bc. Eva LOKAJOVÁ
Bc. Eva LOKAJOVÁ
Master's thesis
Vliv fyzické aktivity na posturální stabilitu dětí mladšího školního věku
The influence of physical activity on psychomotor development of children of the elementary school
Abstract:
Tato práce srovnává 2 základní školy 1. stupně s rozdílným počtem pohybové aktivity. Z každé školy bylo vybráno 15 žáků ve věku od 6-11 let. Hlavním cílem bylo porovnat tyto školy s rozdílným počtem pohybové aktivity a zjistit, zda mají vliv na posturální stabilitu dětí. Měření posturální stability probíhalo s pomocí silové plošiny Kistler 9286 AA. Výsledky posturální stability ukázaly, že má zvýšená …moreAbstract:
This thesis compares two primary schools with different amounts of physical activity. 15 pupils aged 6 to 11 were selected out of each school. The main aim was to compare those schools with different amounts of physical activity and to find out whether the amounts influence postural stability of children. Measurement of postural stability was realised using Kistler platform 9286 AA. Obtained results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jarmila Kristiníková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LOKAJOVÁ, Eva. Vliv fyzické aktivity na posturální stabilitu dětí mladšího školního věku. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineMaster programme / field:
Specialization in Health Service / Physiotherapy
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ