Muzikoterapie jako volnočasová aktivita na internátě MŠ ZŠ a PrŠ Znojmo – Pavlína PROKŮPKOVÁ
Pavlína PROKŮPKOVÁ
Bakalářská práce
Muzikoterapie jako volnočasová aktivita na internátě MŠ ZŠ a PrŠ Znojmo
Music therapy as free time activity at boardinghouse MŠ, ZŠ a PrŠ Znojmo
Anotace:
V práci je podrobně rozepsána problematika mentálního postižení, provoz internátu MŠ, ZŠ a PrŠ Znojmo, muzikoterapie z pohledu různých autorů a její historický vývoj. Přiblíženy jsou zde dále muzikoterapeutické nástroje a síla lidského hlasu. V muzikoterapii je práce soustředěna především na holistickou metodu, kterou vynalezl PaedDr. Lubomír Holzer a z které čerpá také muzikoterapeutka působící právě …víceAbstract:
Final thesis deals about mental disability, boarding house MŠ, ZŠ a PrŠ Znojmo and music therapy. Music therapy is described from a historical perspective, there are views of diferent authors. Music therapy is focused on the holistic method,invented by PaedDr. Lubomír Holzer and from that draws also Pavlína Prokůpková- music therapist at boarding house MŠ, ZŠ a PrŠ Znojmo. Work with childrein is documented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011
Identifikátor:
120630
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKŮPKOVÁ, Pavlína. Muzikoterapie jako volnočasová aktivita na internátě MŠ ZŠ a PrŠ Znojmo. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita života žáka s poruchou chování a mentálním postižení v ZŠ a PrŠ Jesenice
Jiřina Mourová -
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
Žaneta Petraturová -
Rozvoj manuálních a pracovních dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením v běžné ZŠ
Anděla Bartáková -
Vzdělávání žáků s mentálním postižením v oblasti sexuality na běžné ZŠ a na ZŠ speciální
Štěpánka KUSÁ -
Komparace ukazatelů zdravotně orientované zdatnosti a sociálního chování žáků ZŠ s mentálním postižením
Jitka Králíková -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Slovní zásoba u žáků s mentálním postižením na ZŠ speciální
Miriam Bajgarová -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva