Automatické hodnocení úkolů v kurzech programování – Miroslav BENOVIČ
Miroslav BENOVIČ
Bakalářská práce
Automatické hodnocení úkolů v kurzech programování
Automatic assignment evaluation in programming courses
Anotace:
Pro potřeby kurzů programování na FAI bylo třeba vytvořit do modulárního školního výukového systému Moodle modul, který by automaticky hodnotil odevzdané úkoly v různých programovacích jazycích a dokázal by na základě určité míry podobnosti odhalovat plagiáty. Modul splňující výše uvedené požadavky byl v roce 2005 vytvořen v rámci bakalářské práce studentkou Veronikou Vaškovou a v roce 2006 byl jako …víceAbstract:
For needs of programming classes on FAI there was needed to create a Moodle module in the modular school educational system, which would automatically evaluate homeworks in different programming languages and be able to discover plagiarisms on the basis of certain measure of similarity. Satisfactory module was created back in 2005 as a part of a bachelor thesis by student Veronika Vašková and in 2006 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2011
Identifikátor:
21090
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENOVIČ, Miroslav. Automatické hodnocení úkolů v kurzech programování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Systém pro automatickou detekci plagiátorství v kurzech programování
Jiří BAROŠ -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Design vzdělávacího procesu pro Zdravotnickou záchrannou službu: převrácená třída s využitím Moodle a H5P
Bínová Bínová -
Designing Online English Courses for Military Learners Using Moodle
Martin Dolníček -
Podpora výuky matematiky v LMS Moodle s využitím Maple T.A.
Milan Valúšek -
E-Learningový kurz pro předmět ICT na střední odborné škole v prostředí LMS Moodle
Jan Petr -
Tvorba komponenty Biodomino pro výukový systém Moodle
Pavla Suchánková -
Aplikace e-learningového systému Moodle
Michal Hančl