Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji – Bc. Petra Otradovská
Bc. Petra Otradovská
Master's thesis
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Assessment of Customers' Preferences for Online Grocery Shopping in comparison with In-store Grocery Shopping in the Central Bohemian Region
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na doporučení a možnosti dalšího rozvoje kamenných i internetových prodejen potravin ve Středočeském kraji na základě zjištění zákaznických preferencí.Teoretická část práce se zabývá oblastí vnitřního obchodu, nákupního chování zákazníků a současnými trendy na trhu potravin. Vytváří tak podklad pro část praktickou.V praktické části je realizováno zjišťování zákaznických …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on recommendations and possibilities of further development of brick-and-mortar and online grocery stores in the Central Bohemian Region based on the identification of customers’ preferences.The theoretical section of this diploma thesis deals with the areas of internal trade, customers’ shopping behavior and current grocery trends. This part forms the basis for the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Vojtěch Zechner, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OTRADOVSKÁ, Petra. \textit{Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/64hdwy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
Nigar Mukhtarova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková
Názov
Vložil
Vložené
Práva