Analýza webové stránky „Kudy z nudy“ – Bc. Irina Novozhilova
Bc. Irina Novozhilova
Bakalářská práce
Analýza webové stránky „Kudy z nudy“
Analysis of website "Kudy z nudy"
Anotace:
Novozhilova, Irina. Analýza webové stránky “Kudy z Nudy“. [Bakalářská práce]. Vysoká škola hotelová. Praha 2014. 54 strany. Bakalářská práce je věnována tématu, které je bezesporu nesmírně důležité v současné době; jedná se o analýzu webových stránek. V rámci dané práce byly vybrány stránky www.kudyznudy.cz, což jsou webové stránky zřízené a spravované organizací CzechTourism zabývající se propagací …víceAbstract:
The thesis is dedicated to the topic, which is now days undoubtedly extremely important. It is website analysis. It was chosen www.kudyznudy.cz for the research, which are websites set up and run CzechTourism organizations involved in the promotion of tourism in the Czech Republic. The main aim is to develop proposals to improve for www.kudyznudy.cz in order to attract not only Czech tourists but also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12346/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloš Sobek
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOZHILOVA, Irina. \textit{Analýza webové stránky „Kudy z nudy“} [online].
Praha, 2014 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/64ixij/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o..
Vedoucí práce Ing. Miloš Sobek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Martin Štroffek -
Typy e-Shopů a jejich možnost propagace na internetu
Antonín Kučera -
Analýza možností propagace malé firmy na internetu
Jakub Beránek -
Online propagace průmyslového podniku
Filip Kempa -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Michaela Vítová -
Online propagace na ruském internetu
Jiří HOLEČEK -
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Vladimír Hlaváček