Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka – Bc. Petra KOSTKOVÁ
Bc. Petra KOSTKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka
The analysis of direct marketing in translation Agency Zelenka
Anotace:
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník {--} firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet …víceAbstract:
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer{\crq}s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent. For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn{\crq}t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
- Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSTKOVÁ, Petra. Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková