Bc. Petra KOSTKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

The analysis of direct marketing in translation Agency Zelenka
Anotace:
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník {--} firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet …více
Abstract:
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer{\crq}s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent. For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn{\crq}t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1702

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOSTKOVÁ, Petra. Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.