Bc. Petra KOSTKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

The analysis of direct marketing in translation Agency Zelenka
Anotace:
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník {--} firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet …více
Abstract:
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer{\crq}s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent. For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn{\crq}t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1702

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOSTKOVÁ, Petra. Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.