Učitel a nadaný žák na české škole – Bc. Vendula Morávková
Bc. Vendula Morávková
Diplomová práce
Učitel a nadaný žák na české škole
Teacher and gifted pupil in Czech school
Anotace:
Diplomová práce je věnována výuce nadaných žáků na českých základních školách a jejich učitelům. Teoretická část shrnuje odborné poznatky této problematiky. Empirickou část tvoří výsledky získané z dotazníkového šetření, objasňuje tedy existenci statisticky významné závislosti mezi vybranými sociodemografickými a profesními údaji a znalostí problematiky a charakteristik nadaných.Abstract:
The diploma thesis deals with the education of gifted pupils in Czech primary schools and their teachers. The theoretical part summarizes professional knowledge related to this issue. The practical part presents results of research and informs about the existence of statistical significance between selected sociodemographic and professional data and knowledge of the issue as well as characteristics …víceKlíčová slova
nadání talent nadaný žák identifikace nadaných žáků vzdělávání nadaných žáků metody formy a strategie výuky práce s nadanými žáky přístup učitelů gift gifted pupil identification of gifted pupils education of gifted pupils teaching methods forms and strategies work with gifted pupils teachers‘ approach
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bx6qt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Using stories and activities to convey metacognitive knowledge about learning to pupils of secondary education
Ondřej Sojka -
Gifted Children in English Lessons
Hana Chlubná -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Podpora nadaných žáků při vzdělávání
Gabriela Záveská -
Vhodné postupy vzdělávání nadaných žáků na základní škole a nižším stupni gymnázia
Anna Svobodová -
Vzdělávání nadaných žáků víceletých gymnázií pohledem rodičů
Barbora Etzlerová -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR