Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Ing. Michal Jurek
Ing. Michal Jurek
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Abstract:
Diplomová práce na téma Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje se zabývá jedním ze základních nástrojů, které jsou využívány v marketingové komunikaci, a zároveň i jednou ze součástí komunikačního mixu – podporou prodeje. V práci je nejprve charakterizována marketingová komunikace a následně je pojednáno o samotné podpoře prodeje, tj. je tento pojem vymezen, poté jsou uvedeny její …moreAbstract:
The thesis entitled A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales deals with one of the basic tools used in marketing communication, and likewise with one part of the communication mix – that of the sales support. The thesis first characterises the concept of marketing communication and subsequently focuses on the sales support – giving a definition of the concept, its targets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aghih/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova