Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání – Yu ZHOU
Yu ZHOU
Doctoral thesis
Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání
Research on Tibetan Teachers' Attitude towards Inclusive Education
Abstract:
Inkluzivní vzdělávání jako nového vzdělávacího konceptu, předložený v roce 1990, vznikla v oblasti speciální pedagogiky, se zaměřením na speciálními vzdělávacími potřebami. Po desítkách let do Číny, jeden model z inkluzivního vzdělávání v běžných školách "Učení v Regular" prototyp se objevil v tibetských oblastech pedagogické praxe. Avšak pouze některé děti se zdravotním postižením měly přístup k těmto …moreAbstract:
Inclusive education" as a rising educational concept, it focuses on special educational needs which derived from the field of special education, and it was suggested in the 1990s. After ten years, it introduced into China. It appeared "learning in regular class" which is a part of the model of inclusive education in schooling practice of Tibetan regions. Nonetheless, only a few Tibetan disabled children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZHOU, Yu. Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání. Olomouc, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi)
Martina Gřundělová -
Inkluzivní vzdělávání dětí mladšího školního věku a sociální vztahy ve třídě
Petra Kreibichová -
Specifika ve vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě základní školy
Hana KUPČÍKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Tibetský buddhismus - historicko geografické zhodnocení
Petr HYŠPLER -
Postoj klientů po úrazu míchy, sociálních pracovníků a osobních asistentů k zátěžovým situacím spojeným s vysokoškolským studiem klientů
Blanka Sigmundová -
Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
Adéla Suhradová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights