Květa MARVANOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza trhu vybrané velkoobchodní firmy
Market analysis selected wholesale firm
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu keramických potřeb vybrané firmy. Uvedená problematika je nejdříve teoreticky vymezena a poté následuje analýza konkrétního trhu. Záměrem práce je tento úzce specializovaný trh prozkoumat a popsat, základní trhy keramických potřeb jak z hlediska dodavatelů, tak z hlediska odběratelů. Cílem je rovněž zjistit, které produkty jsou na domácím trhu …moreAbstract:
This bachelor work aims at potter tools market analysis of a selected company. Given issue is first theoretically defined and then a specific market analysis follows. The objektive of this work is to investigate this narrowly specialized market and describe basic potter tool market from both supplier´s and customer´s viewpoints. Another goal is to find out which products are available at the domestic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Václav Novotný, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARVANOVÁ, Květa. \textit{Analýza trhu vybrané velkoobchodní firmy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/65jau6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARVANOVÁ, Květa. Analýza trhu vybrané velkoobchodní firmy. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Cenová mapa realitního trhu a předpokládaný vývoj realitního trhu Olomouckého kraje
Jiřina Březina Majer -
Opouštění chráněného trhu práce: Jsou bývalí pracovníci chráněných dílen diskriminováni na otevřeném trhu práce?
Michal Kozel -
Změny na trhu pojištění motorových vozidel na českém pojistném trhu
Tereza Pužmanová -
Srovnání českého knižního trhu a knižního trhu Slovenska
Karolína ZBOROVSKÁ -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Sdílená ekonomika: porovnání vývoje trhu P2P úvěrů ve Spojených státech amerických a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska v letech 2005-2020a odhad budoucího utváření trhu P2P úvěrů v ČR
Simon Michailidis -
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
Kateřina Skalová