Mgr. Noemi Hrůzová
Bakalářská práce
Angelmanův syndrom
Angelman syndrome
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení s méně známým postižením, kterým je Angelmanův syndrom. V první kapitole se zabývám historií, oblastí genetiky a klinickými kritérii Angelmanova syndromu. Ve druhé kapitole popisuji konkrétní možné projevy a příznaky Angelmanova syndromu. A ve třetí kapitole se věnuji konkrétnímu jedinci s Angelmanovým syndromem, zde popisuji vývoj, chování, dovednosti a schopnosti …víceAbstract:
The aim of my bachelor essay is familiarization with less known disablement which is Angelman syndrome. First chapter consists of history, territory of genetics and clinical criteria of Angelman syndrome. Second chapter describes concrete possible demonstration and symptoms of Angelman syndrome. Third and the last chapter is applied to a particular person with the Angelman syndrome. Progress, behaviour …víceKlíčová slova
Angelmanův syndrom genetika Angelmanova syndromu mentální retardace komunikace hrubá a jemná motorika sebeobsluha individuální vzdělávací plán individuální výuka strukturovaného učení denní režim vizualizace. Key words Angelman syndrome Angelman syndrome genetics cephalonia communication rough and mild kinetics self-support individual educational plan individual education structured teachings daily schedule visualization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yk0su/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák