Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016 – Bc. Petra Bystroňová
Bc. Petra Bystroňová
Diplomová práce
Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
Marketing Plan of Recreation Center Skleníky Spytihněv for Year 2016
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a …víceAbstract:
The aim of this thesis is to elaborate marketing plan for a recreational center Skleníky Spytihněv for the year 2016. In the first part of the thesis were processed theoretical knowledge of marketing planning. In the second part of the thesis was presented recreation center Skleníky and analyzed its current marketing planning. The results of the situational analysis STEEP, Porter's model, benchmarking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bystroňová, Petra. Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty
Dušan GÁŠEK -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Situační analýza institucionalizace role peer pracovníka v systému služeb pro uživatele drog.
Markéta ČTVRTEČKOVÁ -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza hotelu Betlem Club
Radka Zikova