Ing. Martina GAŠPAROVIČOVÁ

Master's thesis

Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza

Project of increases a visit rate in sport - vacation centre Púšť in Prievidza
Abstract:
Moja diplomová práca je venovaná zvýšeniu návštevnosti rekreačno-športového strediska PÚŠT Prievidza. V teoretickej časti som spracovala literárnu rešerši vzťahujúcu sa na mar-keting služieb, marketing hotelových služieb a voľného času. V teoretickej časti sa tiež zaoberám marketingovým mixom služieb. Pomocou SWOT analýzy, PEST analýzy, Porte-rovho modelu piatich konkurenčných síl, analýzy marketingového …more
Abstract:
My diploma work is aimed to increase a visit rate in sport - vacation centre PÚŠT in Prievidza. In the theoretical part I focused mainly on book research related to marketing of services, especially marketing mix for hotel free time services. With the help of SWOT analysis, Pest analysis, Porter five forces analysis, marketing mix analysis and Boston matrix I have found some weak points with improvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier: 11091

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GAŠPAROVIČOVÁ, Martina. Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing