Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza – Ing. Martina GAŠPAROVIČOVÁ
Ing. Martina GAŠPAROVIČOVÁ
Master's thesis
Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza
Project of increases a visit rate in sport - vacation centre Púšť in Prievidza
Abstract:
Moja diplomová práca je venovaná zvýšeniu návštevnosti rekreačno-športového strediska PÚŠT Prievidza. V teoretickej časti som spracovala literárnu rešerši vzťahujúcu sa na mar-keting služieb, marketing hotelových služieb a voľného času. V teoretickej časti sa tiež zaoberám marketingovým mixom služieb. Pomocou SWOT analýzy, PEST analýzy, Porte-rovho modelu piatich konkurenčných síl, analýzy marketingového …moreAbstract:
My diploma work is aimed to increase a visit rate in sport - vacation centre PÚŠT in Prievidza. In the theoretical part I focused mainly on book research related to marketing of services, especially marketing mix for hotel free time services. With the help of SWOT analysis, Pest analysis, Porter five forces analysis, marketing mix analysis and Boston matrix I have found some weak points with improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
11091
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAŠPAROVIČOVÁ, Martina. \textit{Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/65y5i2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GAŠPAROVIČOVÁ, Martina. Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Tvorba business modelu #befull
Matej Laššo -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ