Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace – Martin KROUPA, DiS.
Martin KROUPA, DiS.
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
The Use of PR Tools in Company Communication Strategy
Abstract:
Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje …moreAbstract:
Key partner´s relations and image are values significantly influence to achieve goals of company. This Bachelor´s thesis describes development and integration of Public relations tools in printing company. In association with strategic company development, analyses contemporary state of public relations and partner´s opinion in marketing research. The results of analysis and market potential suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROUPA, Martin. \textit{Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/66b8rm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KROUPA, Martin. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Šárka Polanecká -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar