Martin KROUPA, DiS.

Bachelor's thesis

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

The Use of PR Tools in Company Communication Strategy
Abstract:
Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje …more
Abstract:
Key partner´s relations and image are values significantly influence to achieve goals of company. This Bachelor´s thesis describes development and integration of Public relations tools in printing company. In association with strategic company development, analyses contemporary state of public relations and partner´s opinion in marketing research. The results of analysis and market potential suggest …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KROUPA, Martin. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe