Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace – Martin KROUPA, DiS.
Martin KROUPA, DiS.
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
The Use of PR Tools in Company Communication Strategy
Anotácia:
Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje …viacAbstract:
Key partner´s relations and image are values significantly influence to achieve goals of company. This Bachelor´s thesis describes development and integration of Public relations tools in printing company. In association with strategic company development, analyses contemporary state of public relations and partner´s opinion in marketing research. The results of analysis and market potential suggest …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROUPA, Martin. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Šárka Polanecká -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar