Martin KROUPA, DiS.

Bakalářská práce

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

The Use of PR Tools in Company Communication Strategy
Anotace:
Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje …více
Abstract:
Key partner´s relations and image are values significantly influence to achieve goals of company. This Bachelor´s thesis describes development and integration of Public relations tools in printing company. In association with strategic company development, analyses contemporary state of public relations and partner´s opinion in marketing research. The results of analysis and market potential suggest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROUPA, Martin. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace