Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně – Bc. Nastassia Yarullina
Bc. Nastassia Yarullina
Master's thesis
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Research methods of the advertising campaign efficiency
Abstract:
Práce se zabývá metodikou a analýzou reklamní kampaně e-shopu SpokojenyPes.cz. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti reklamní kampaně vybrané společnosti. Dílčí cíle práce: popsat a porovnat známé metody výzkumu účinnosti marketingu, využít moderní techniky a metody měření účinnosti reklamní kampaně, navrhnout opatření ve vztahu k výzkumu účinnosti vybrané reklamní kampaně. Práce se skládá z teoretické …moreAbstract:
The work deals with the methodology and analysis of advertising campaign of the e-shop SpokojenyPes.cz. The aim is to evaluate the effectiveness of an advertising campaign of the selected company. Partial aim is to describe and compare the known methods of research into the effectiveness of marketing, using the modern techniques and methods measure the effectiveness of advertising campaign, propose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vxmmj/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová