Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně – Bc. Nastassia Yarullina
Bc. Nastassia Yarullina
Diplomová práce
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Research methods of the advertising campaign efficiency
Anotace:
Práce se zabývá metodikou a analýzou reklamní kampaně e-shopu SpokojenyPes.cz. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti reklamní kampaně vybrané společnosti. Dílčí cíle práce: popsat a porovnat známé metody výzkumu účinnosti marketingu, využít moderní techniky a metody měření účinnosti reklamní kampaně, navrhnout opatření ve vztahu k výzkumu účinnosti vybrané reklamní kampaně. Práce se skládá z teoretické …víceAbstract:
The work deals with the methodology and analysis of advertising campaign of the e-shop SpokojenyPes.cz. The aim is to evaluate the effectiveness of an advertising campaign of the selected company. Partial aim is to describe and compare the known methods of research into the effectiveness of marketing, using the modern techniques and methods measure the effectiveness of advertising campaign, propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxmmj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová